HEADER 336x280

Ads 728x90

responsive

Bayaran Yang Perlu Dikeluarkan Untuk Mengambil Lesen Kereta dan Motor Untuk Tahun 2018. Yang Dah Cukup Umur Tu Bolehlah Ambil Lesen

ADSENSE IN ARTICLE AD
ADSENSE 336x280 bawah judul

Berikut adalah harga bayaran keseluruhan pembelajaran dan latihan untuk mendapatkan lesen memandu bagi kategori kelas lesen motosikal atau kereta pada tahun 2018 berdasarkan struktur kadar harga yuran pembelajaran dan latihan pemanduan di Insitut Memandu.

Syarat-Syarat:
Mencapai umur 16 tahun dan keatas boleh mendapatkan lesen motosikal B2 atau BFull.
Mencapai umur 17 tahun dan keatas boleh mendapatkan lesen kereta trasmisi automatik atau manual.
Mencapai umur 21 tahun dan keatas boleh mendapatkan lesen E untuk bas/lori.

Harga keseluruhan struktur kadar yuran pembelajaran dan latihan pemanduan serta harga pakej yang ditawarkan oleh Institut Memandu adalah masih berbeza mengikut Institut Memandi di setiap negeri.

Berikut adalah anggaran kadar bayaran yuran keseluruhan untuk mengambil lesen kereta atau motosikal mengikut kelas.

Kebanyakkan Institut Memandu menerima bayaran secara ansuran untuk yuran pembelajaran dan latihan pemanduan mengikut peringkat. Bayaran juga boleh dibuat secara penuh.

Harga yang dikenakan mungkin melebihi harga paras anggaran kerana ia turut bergantung kepada kemudahan dan perkhidmatan lain yang disediakan oleh setiap Institut Memandu.

Sumber Asli
ADSENSE 336x280 bawah artikel

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bayaran Yang Perlu Dikeluarkan Untuk Mengambil Lesen Kereta dan Motor Untuk Tahun 2018. Yang Dah Cukup Umur Tu Bolehlah Ambil Lesen"

Posting Komentar

FLOATING ADS